اجتماعی تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر

برگزاری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی درگالری انتظامی

برگزاری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی درگالری انتظامی

با حضور افتخاری اساتید برجسته هنروعکاسی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی درگالری انتظامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نگارخانه نام آشنای انتظامی ; چهارم شهریورماه جاری همچون هفته های گذشته میزبان استادان ،هنرمندان  وهنردوستانی بود که به بهانه برگزاری نمایشگاه گروهی تجسمی گرد هم آمده بودند.این نمایشگاه که به اهتمام بانوی هنرمند بهناز رادحسینی باعنوان” نقش مهر” مهیا شده بود تعداد ۴۸ اثر از ۳۱ هنرمند رابه نمایش گذاشت.

استاد جلال الدین سخا درمراسم گشایش این نمایشگاه که خودنیز بایک اثرخوشنویسی ودواثر عکاسی شرکت نموده بود طی سخنانی اظهارداشت : درشرایط کنونی جامعه که همگان دغدغه نان وآب دارند این هنرمندان هستند که باروح بزرگ ولطیف وهمت والا درکنج عزلت وتنهایی خود به خلق آثار زیبای هنری مشغولند تابانمایش آن برای علاقه مندان، انگیزه وامیدرا به جامعه هدیه نموده وهنرایرانی رادرهمه رشته ها ماندگار کنند.

درادامه مهدی جاویدپور مدیررسانه کیمیانیوز; وکافه خبر،مجری این مراسم ضمن قدردانی ازمدیریت نگارخانه بانوسحرانتظامی و برگزارکننده نمایشگاه بانو بهناز رادحسینی وهمچنین استاد یاری، استادمحمدابراهیم مرادی ازنگارگران طراز اول ، فریدون دل زنده مبتکر حکاکی روی مس; ،محسن ایرانی؛ ومریم منصوری  درخواست نمود تابیاناتی کوتاه پیام هنری خودرا رادراین محفل داشته باشند.تابلو سیاه قلم عزت سینمای ایران زنده یاد”عزت ا.. انتظامی” اثر زیبایی بود که توسط استادحامدنصر برسم یادبود به مدیرنگارخانه انتظامی اهدا گردید.اجرای تکنوازی قره نی نیز توسط همین هنرمند هدیه دیگری به برنامه بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.این نمایشگاه درطول هفته جاری تاچهارشنبه نهم شهریور برای بازدیدعلاقه مندان گشاده خواهدبود.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x