اجتماعی استان اقتصادی

افزایش امکان واگذاری اینترنت پر سرعت

افزایش امکان واگذاری اینترنت پر سرعت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در راستای توسعه ارتباطی و رضایتمندی مشترکین، با بروزرسانی تجهیزات شبکه ثابت در کاشان، امکان واگذاری اینترنت پر سرعت در این شهرستان افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، به دنبال استقبال شهروندان از سرویس ADSL و اتمام پورت های اینترنت پرسرعت منصوبه در کافوی نوری شماره دو مرکز شهید قاسمپور کاشان، با نصب تجهیزات جدید، ظرفیت ADSL آن به میزان قابل توجهی افزایش یافت و واگذاری این سرویس مجددا به روز شد.

اینترنت ADSL

ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت مخابرات ایران به کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت ها ارائه می کند. این تکنولوژی خطوط تلفن فعلی را به راهی برای دستیابی به صوت و تصویر و تبادل اطلاعات با سرعت نسبتا بالا تبدیل می کند. به طور کلی ADSL فناوری انتقال با سرعت بالا است و می تواند انتقال داده و تصویر را با سرعت بالا بدون اشغال بودن خط تلفن با سرعتی چندین برابر روش های قدیمی همچون برقراری ارتباط از طریق Dial-up فراهم کند.

 با بهره‌گیری از فناوری ADSL کاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از یک خط تلفن، کامپیوتر و مودم ADSL بدون مشغول شدن خط ارتباطی، به صورت دایم و با سرعتی بالا به شبکه اینترنت متصل شوند. به بیان دیگر، با استفاده از این فناوری، امکان استفاده‌ دو منظوره از یک خط فراهم می‌گردد تا ضمن استفاده از ارتباط مذکور برای مکالمه‌های تلفنی، از آن برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با شبکه اینترنت و بدون هزینه‌ی پالس تلفن بهره جست.

 مقدمات ارائه خدمات ADSL از سال ۱۳۸۷ شروع و پس از نصب تجهیزات مربوطه در مراکز مخابراتی در سطح کشور واگذاری پورت های پرسرعت جهت ارائه به متقاضیان آغاز شده است.

تجهیزات مورد نیاز:

• تجهیزات مورد نیاز: خط تلفن ثابت

دستگاه مودم ADSL
دستگاه تفکیک کننده(Splitter)

• مزایای خدمات ADSL:

برقراری ارتباط پرسرعت بدون هزینه پالس مکالمه ارتباط
ارتباط پرسرعت بدون اشغال نمودن خط تلفن و امکان همزمانی مکالمه تلفنی
ارتباط پرسرعت بدون قطع اتصال و بطور ۲۴ساعته

• کاربردهای ADSL:
 امکان برقراری جلسات و سمینارهای مجازی با سهولت میسر است
انجام پروژه‌هایی مانند دولت الکترونیک، پزشکی الکترونیک، آموزش سمعی بصری الکترونیک، شبکه اختصاصی الکترونیک و مجموعه وسیعی از دیگر کاربردهای الکترونیک
ارائه انواع سرویس‌های خدمات ارزش افزوده بر روی بستر شبکه ADSL
امکان برقراری ارتباط اینترنت پرسرعت در مقایسه با اتصال به صورت Dial up

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x