اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده سیاسی مرکزی

همایش مهارت آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و صنوف

همایش مهارت آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و صنوف

مراسم بزرگداشت هفته ملی مهارت و روز کار آفرینی و همایش مهارت آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و صنوف، صبح امروز در اتاق اصناف با حضور مدیران دولتی روسای اصناف و فعالین صنفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ همایش مهارت آموزی وتوسعه اشتغال پایدار در صنایع وصنوف واقع در اتاق بازرگانی به همراه نمایندگان مجلس ،مسئولین اتحادیه ها ، کارآفرینان ،مسئولین سازمان فنی وحرفه ای وخبرنگاران محترم برگزار شد. اهداف همایش :تشریح فرایند دریافت مجوز آموزش جواز کارگروهی وبین کارگروهی صنایع وصنوف واعطای تعداد ۲۰ مجوزصادرشده.رونمایی ازتفاهم نامه مهارت آموزی درمحیط واقعی کار.

این مراسم ابتدا با قرائت قرآن وسپس سرود جمهوری اسلامی ایران برگزارشد. درابتدا ازحمید فولادی خواننده محبوب کشور دعوت شد تااجرای کوتاهی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، محمد روانبخش :مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران سخنران ویژه این همایش بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران:

کارگاه های مهارتی در جوار صنعت یکی از مهمترین عوامل رشد مجموعه های صنعتی است. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در همایش مهارت‌آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و صنوف بر اهمیت نهضت مهارت آموزی و تعامل آموزشی با صنعت تاکید کرد و بر ایجاد تحول در توان اجرایی با تکیه بر آموزش های تخصصی و کارآمد به منظور ایجاد خلاقیت در راستای تولید و بهره وری و همچنین تثبیت وضعیت شاغلین اشاره و کارگاه های آموزش در جوار صنعت را  به عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد مجموعه های صنعتی برشمرد.

چهارشنبه پنجم مرداد ۱۴۰۱

حضور سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت همایش مهارت آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و عکس صنوف به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و ششم مرداد ماه؛ روز ملی کار آفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای.

دراین همایش دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور نیز حضورداشتند. حضور دکتر سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و ششم مرداد ماه؛ روز ملی کار آفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای.

دکترعمرانی دراین همایش گفت :🔹لزوم توجه به آموزش‌های فنی در راستای نهضت مهارت‌آموزی معاون‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشوردر  همایش مهارت‌آموزی و توسعه اشتغال پایدار در صنایع و صنوف بر لزوم توجه به آموزش‌های فنی در راستای نهضت مهارت‌آموزی تاکید کرد و افزود با اجرای این مهم می‌توانیم در گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهدافی که برای توسعه کشور در نظر داشته، نتیجه مطلوبی دریافت کنیم. دراین همایش درحضور نمایندگان مجلس ومسولین سازمان فنی حرفه ای کشور ازخیرین وبرگزیدگان آموزش فنی وحرفه ای کشور نیز تقدیروتجلیل به عمل آمد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x