اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

قابل توجه هنرمندان/ششمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس آغاز شد

انتشار فراخوان ششمین دوره جشنواره استانی فانوس در اصفهان

قابل توجه هنرمندان/ششمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس آغاز شد

معاون هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: فراخوان ششمین دوره جشنواره استانی فانوس در اصفهان انتشار یافت که براساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال اثر و شرکت در جشنواره، پنجم شهریورماه سال جاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، جواد ایزددوست، با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در دو مرحله استانی و کشوری، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، تولیدات رادیویی، تولیدات تلویزیونی و سینمایی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: ششمین جشنواره ملی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایشنامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی‌دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، خوش‌نویسی نستعلیق و آثار حجمی برگزار می‌شود.

قابل توجه هنرمندان/ششمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس آغاز شد

معاون هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اضافه کرد: این جشنواره در بخش تلویزیونی و سینمایی در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

ایزددوست تصریح کرد: همچنین علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست، در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایش‌نامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیل‌بورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام و در بخش ویژه ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جواد ایزددوست با بیان این‌که مرحله استانی این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره ویژه تولیدات هنری و سینمایی ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها است.

معاون هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره پنجم شهریورماه سال‌جاری است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به آدرس اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، مدیریت هنری و امور سینمایی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۲۶۸۳۱۸۳- داخلی ۲۰۷ تماس حاصل کنند.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x