اجتماعی استان فرهنگ و هنر

برگزیدگان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مولودی مشاور دبیر و مدیر اجرایی پنجمین جشنواره طنز دیواندره اعلام کرد: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره با معرفی نفرات و گروه های برگزیده در بخش نمایش صحنه ای و استند آپ کمدی به کار خود پایان داد.
 ، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره دوشنبه شب برگزار و با اعلام آرای هیئت داوران نتایج  جشنواره در دو بخش نمایش صحنه ای و استند آپ کمدی به شرح زیر اعلام شد.
در بخش استند آپ کمدی، آقای فرهاد ملوندی از سبزوار و استان خراسان رضوی به عنوان نفر اول و برگزیده کشوری انتخاب شد و تندیس جشنواره و  دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی را دریافت کرد. در این بخش آقایان حسام مفاخری ازدهگلان و پژمان اصلانی ازسنندج نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
 در بخش نمایش صحنه ای نیز که به صورت منطقه ای برگزار شده بود، «شهرام صمدی نیا»و «حمیدرضا رضایی مجد»بانمایش «ملی» ازهمدان به عنوان بازیگر برتر مرد به صورت مشترک انتخاب شدند و«مهیا جباری»به عنوان بازیگر زن با نمایش «بساوایی»ازهمدان دیپلم افتخار گرفت و «پریسا شریفی» نیز با نمایش سلاخی ازدیواندره مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخش نویسندگی «محمد سلیمی» با نمایش «تیکی تاکا»ازدیواندره دیپلم افتخارو جایزه نقدی را دریافت کرد.
همچنین در بخش کارگردانی دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به «عمران مرادی» و «سیاوش جدیدی» با نمایش «شانتاژ»ازسنندج رسید و در همین بخش «بهرام حاجی علی اکبری» با نمایش «بساوایی» لوح تقدیروجایزه نقدی دریافت کرد.
با رأی هیئت داوران این جشنواره مجموع بازیگران گروه «شانتاژ» مورد تقدیر قرار گرفتند و در بخش طراحی لباس نیز «عمران مرادی» و «سیاوش جدیدی» با نمایش «شانتاژ» جایزه نقدی دریافت کردند.
در بخش طراحی دکور و صحنه نیز سید مهراد کاوس حسینی با نمایش «مرغ باغ هپروت»ازهمدان، و پویا حسنوند با نمایش «دیبار»ازخرم آباد برگزیده شدند.
در بخش موسیقی مرتضی بختیاری با نمایش «ملی» تندیس و جایزه نقدی دریافت کرد. همچنین در همین بخش محمد بهراد با نمایش و مهران بیات با نمایش «بساوایی» مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز، سامان رستمی با نمایش «تیکی تاکا» مورد تقدیر قرار گرفت. گفتنی است: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاترطنز دیواندره ۲۵ الی ۲۷ تیرماه به میزبانی شهردیواندره و با حضور ۷ استان برگزار شدد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x