اجتماعی استان حوادث

ناکامی سارق منازل نیمه کاره

ناکامی سارق منازل نیمه کاره

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق منازل نیمه ساز و کشف ۵۰ فقره سرقت در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان “کاشان” خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی یک سارق شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم اموال مسروقه زیادی همچون آهن آلات، دستگاه های برشکاری و جوشکاری و ابزار آلات ساختمانی کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرده است، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنند و قفل هایی که کلید یدکی آن ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است را تعویض کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x