اجتماعی استان

روابط عمومی‌ها از غلبه روزمرگی در ادارات جلوگیری کنند

روابط عمومی‌ها از غلبه روزمرگی در ادارات جلوگیری کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دبیر ستاد هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات کشور گفت: ایران دچار ابر بحران‌هایی در حوزه انرژی، اجتماعی، فرهنگی و زیست‌محیطی است به همین خاطر به نظر می‌رسد شرایط برای نقش آفرین هرچه بیشتر روابط عمومی‌ها برای کمک به رفع مسائل کشور وجود دارد.

عباس تقی‌پور عصر امروز _شنبه بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۱_ در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: روابط عمومی بخش مهم از یک سازمان است نباید در تعاریف تمام بار یک سازمان را به عهده روابط عمومی دانست زیرا اگر این امر اتفاق بیافتد روابط عمومی‌ها در کارکردش دچار نقص جدی می‌شود.

وی افزود: باید خوشحال باشیم امروز نهاد روابط عمومی به مدد تلاش علمی و اجرایی این خانواده بزرگ آماده نقش آفرین بزرگ در کشور دارد، ایران دچار ابر بحران‌هایی در حوزه انرژی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی است به همین خاطر به نظر می‌رسد شرایط برای نقش آفرین هر چه بیشتر روابط عمومی‌ها برای کمک مسائل کشور وجود دارد.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد، دستگاه‌ها دچار یک سری روزمرگی شده‌اند که باید نهاد روابط عمومی کمک به تصمیم گیری و اقدام‌های نوع دستگاه برای کاهش این روزمرگی‌ها باشند.

وی ادامه داد: تمایل جوانان تحصیل‌کرده و با استعداد برای ورود به حوزه روابط عمومی و یا ورود تازه آن‌ها به این حوزه‌ها نوید بخش یک پشتوانه قوی برای تقویت حوزه روابط عمومی است.

تقی پور تاکید کرد: آموزش مستمر برای مدیر روابط عمومی باید یک اصل مهم باشد چون این آموزش‌ها باعث ارتقای مهارت فرد، سازمان و نهاد روابط عمومی می‌شود.

به گزارش ایمنا در ادامه این مراسم از مسعود امینی، امیدمالوردی، سیدمرتضی عمادی، سیدمحسن نکویی، احمدتوشقانیان، نازیلا انصاری پور، طیبه سادات رضویان در بخش خیرین روابط عمومی تجلیل شد.

همچنین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، روابط عمومی مرکز بهداشت استان، روابط عمومی نظام پزشکی استان، روابط عمومی بیمه سلامت استان، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان و روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در بخش روابط عمومی برتر در مدیریت کرونا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x