ارتقا نمایندگی بهزیستی شهر ورزنه کلید خورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
دیدار و نشست دکتر ولی اله نصر مدیر کل و معاونین بهزیستی استان اصفهان با مهندس رحیمی فرماندار، اعضای شورای شهر و سرکار خانم صادقی مسئول بهزیستی ورزنه
🔹در این نشست شرایط شهرستان بررسی گردید و تعامل دوجانبه در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی شهرستان انجام گردید.
🔹مدیرکل بهزیستی استان دکتر ولی اله نصر بیان کرد با توجه به پیگیری های مهندس رحیمی فرماندار شهر ورزنه ،از سال ۱۴۰۱ نمایندگی بهزیستی شهرستان ارتقاء می یابد.
انتهای پیام/*
