اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید علی پیغامی با عنوان «و خدا هست هنوز…»

مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید علی پیغامی با عنوان «و خدا هست هنوز…»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنـیا اگـر از یزیدیان لبریز شود ما به پشت به سالار شهیدان نکنیم
بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید علی پیغامی با عنوان «و خدا هست هنوز…» در مراسم یادواره شهدای شهر خوشه مهر بناب برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور سردار سرافراز اسلام حاج رحیم نوعی اقدم و همچنین، شخصیت‌های کشوری و لشگری و اصحاب رسانه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۸۳۰ بعداز ظهر برگزار می‌شود.
این کتاب که نخستین اثر نوسینده و کارشناس فرهنگی رحیم رضاخانی می باشد، که توسط انتشارات «۳۱ عاشورا» محسوب می‌شود و شامل دست نوشته‌های و شخصیت شناسی پاسدار علی پیغامی، از دوران کودکی و زندگی در شهر خوشه مهر بناب تا حضور در میدان های رزم در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می باشد.
لازم به ذکر است نویسنده این کتاب نفیس در حال نگارش ۲ مجموعه ی دیگر برای شهیدان دوران دفاع مقدس می باشد./
خلاصه ای از کتاب:
شهید علی پیغامی خوشه مهر در دوازده مردادماه سال ۱۳۷۶ دیده به جهان گشود و در یک خانواده مذهبی و در شهر دین و حجاب شهرستان بناب، وقتی خود را شناخت در پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت عزاداری حسینی پا باز کرد. شهید علی پیغامی ، بزرگ‌مردی بود که در مکتب شهادت پرورش یافت، مجاهدی که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگانی‌اش موج‌ها در برمی‌داشت. ایشان مرد وارسته‌ای بود که سراسر وجودش عشق و از خودگذشتگی و کرامت بود و مبارزی سترگ با نفس اماره خویش. تا جز در جهت خشنودی حق‌تعالی، گام برندارد. به‌راستی او گمنام، اما آشنای همه بود.
این نوشتار که با عنوان «و خدا هست هنوز ….» تهیه گردیده حاصل حدود ۱۰ ماه تلاش و بیش از بیست و پنج مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید می باشد،که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند. هرچند راهی بس دشوار بود. زیرا با توجه به سن و سال و سابقه کم ایشان در مجموعه سپاه و همچنین یافتن دوستان نزدیک او که ما را در این کار یاری نمایند سخت بود. لازم به ذکر است نام کتاب برگرفته از تکیه کلام شهید علی پیغامی و درخواست خانواده محترم شهید می باشد، که متن بر روی سنگ مرقد شهید در گلزار شهدای روستای خوشه مهر درج شده است.
وی در آخرین مبارزات خود در دفاع از حریم امن ولایت که در پاسداری و حراست از مرزبانی در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رحیم رضاخانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x