اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

خودداری از تجمعات مختلف ضروری است

خودداری از تجمعات مختلف ضروری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

قائم مقام سازمان نظام پزشکی اصفهان مطرح کرد:
⚡️ خودداری از تجمعات مختلف ضروری است

📍محسن مصلحی گفت: طی روزهای گذشته روند ابتلا به کرونا صعودی بوده و زنگ خطر شروع موج جدید کرونا در کشور به صدا درآمده است، از این رو خودداری از هرگونه تجمع و یا رعایت حداکثری پروتکل ها در موارد غیر قابل اجتناب ضروری است.

♻️ قائم مقام سازمان نظام پزشکی اصفهان با اشاره به سرعت انتقال بسیار بالای اُمیکرون و افزایش ابتلای اطفال به این ویروس نسبت به سویه های قبل، عنوان کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته روند ابتلا به کرونا به شدت صعودی بوده و زنگ خطر شروع موج جدید کرونا در کشور به صدا درآمده، از سویی دیگر رعایت پروتکل ها در مدارس به سختی قابل کنترل و مدیریت است؛ لذا می بایست در خصوص تعطیلی حداقل برخی از مقاطع تحصیلی تصمیمات قاطعی اتخاذ شود.

🔰 وی با تأکید بر لزوم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از شیوع این سویه جدید در کشور، افزود: اگرچه بارها عنوان شده که عادی‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأثیر بسزایی در شیوع اومیکرون دارد، لیکن دستگاه های مختلف موظف هستند تا حداکثر تلاش خود را جهت جلوگیری از تجمع و ازدحام افراد و رعایت دقیق و حداکثری پروتکل های بهداشتی بکار گیرند.

🔖 این مقام مسئول در پایان، تسریع در تزریق دُزهای سوم واکسن را از جمله مواردی عنوان کرد که می تواند از آسیب های جبران ناپذیر و وخامت اوضاع در آینده نزدیک بکاهد.

▫️▫️▫️
🆔@csnpe

♦️سازمان نظام پزشکی اصفهان

سعیده موسوی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x