اجتماعی استان اصفهان فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته نهم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته نهم

پایگاه خبری احوال نیوز

کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای  “کلیدر” ، “آئین زندگی” و “گنجینه تاریخ ایران” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

✔”کلیدر” :(Kelidar) طولانی‌ترین رمان فارسی، داستانی حماسی درباره‌ی زندگی روستایی یک خانواده کرد ایرانی است که در روستای اطراف سبزوار زندگی می‌کند. داستان و اتفاقات بر اساس واقعیت شکل گرفته است که روایت زندگی خانواده «کلمیشی گل محمد» قهرمان سبزوار در دوران کودکی دولت آبادی است.

✔”آیین زندگی“: این کتاب به شما می‌آموزد که چطور قبل از اینکه نگرانی شما را از پا در آورد، شما آن را از پا در آورید، چطور هر روز برای همان روز زندگی کنید، چطور از انتقاد دیگران بدون هیچ توجهی رد شوید، چطور کسالتی را که خستگی، نگرانی و بیزاری به همراه دارد از بین ببرید،‌ چطور تشویش و نگرانی را از خود دور کنید و یا بر آن غلبه کنید و چطور مسائل نگران کننده را تجزیه و تحلیل و حل کنید.

✔”گنجینه تاریخ ایران“: این کتاب (مجموعه ۱۲ جلدی از پیشدادیان و کیانیان تا ابتدای سلسه پهلوی) به قلم پدر تاریخ ایران باستان عبدالعظیم رضایی، تاریخ ده هزار ساله ایران را به پیشگاه ایرانیان تقدیم میکند تا مردم این سرزمین از تاریخ خودآگاهی هرچه تمام تر بیابند و بدانند که دانش و شهرنشینی و تربیت و فرهنگ ما از خاور و باختر نیست، بلکه تربیت آنها ریشه ایرانی دارد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x