اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام معاونت مهندسی وسازندگی قرارگاه جهادی کارگران کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام معاونت مهندسی وسازندگی قرارگاه جهادی کارگران کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

علی شادزی، معاونت مهندسی وسازندگی قرارگاه جهادی کارگران کشور، درپیامی حلول ماه مبارک رمضان رابه رهبرانقلاب اسلامی واعضای بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :علی شادزی پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان راصادر کردند.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالی می ‏فرماید: “یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون. ای کسانی که ایمان آورده‏ اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده ‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید.” (سوره بقره آیه ۱۸۳)

فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است، خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانی بر روی این کره خاکی به ما بخشید.

اینجانب فرا رسیدن این ماه عزیز را به حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واعضای بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک و تهنیت می گویم و با آرزوی بهترین دستاوردها در ماه مبارک رمضان ،استجابت دعای همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x