قاچاق ماشین لباسشویی در پوشش حمل اثاثیه منزل

قاچاق ماشین لباسشویی در پوشش حمل اثاثیه منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۷۲ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار اثاثیه منزل که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند مشکوک و آن ها را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از توقف کامیون ها طی هماهنگی با مرجع قضائی از آنها  بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۷۲ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی فاقد هرگونه اسناد  گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است، بیان کرد: در این زمینه رانندگان خودروها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x