اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

بهرام عبدالحسینی: گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان

بهرام عبدالحسینی: گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای استان اصقهان

بهرام عبدالحسینی: گنجاندن برنامه های پلیس در کنداکتور روزانه صدا و سیمای مرکز اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای استان اصقهان با تاکید بر نیاز مبرم مردم به پیام ها و هشدارهای پلیس در فضای کنونی جامعه از گنجاندن برنامه های نیروی انتظامی در کنداکتور روزانه صدا وسیمای مرکز اصفهان خبر داد.

بهرام عبدالحسینی” در حاشیه نشست تعاملی و امضای تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی استان و صداوسیما مرکز اصفهان به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: تردیدی نیست که نیروی انتظامی با کار فرهنگی بهتر می تواند ماموریت های خودش را پیش ببرد و از وقوع جرم و آسیب در جامعه جلوگیری کند و در همین راستا صدا و سیما یکی از جاهایی است که می تواند این بستر را به خوبی برای ناجا فراهم کند.

وی مهمترین محور تفاهم نامه بین صدا و سیما و فرماندهی انتظامی استان اصفهان را آموزش همگانی شهروندان در خصوص زمینه های پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب ها عنوان کرد و اظهار داشت: قرار شد محتواهای آموزشی و هشداری از طریق پلیس استان ارائه و این محتواها هم در فواصل زمانی مختلف از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان برای مخاطبان پخش شود.

بهرام عبد الحسینی ، بر نیاز مبرم مردم به پیام ها و هشدارهای پلیس در فضای کنونی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: معتقدم برنامه های پلیس بایستی در کنداکتور روزانه صدا وسیمای استان گنجانده شود.

وی افزود: در همین راستا قرار شد که کم و کیف این کار در یک ماه آینده بررسی و ان شاءالله هر روز بتوانیم پیام های آموزشی کارشناسان پلیس در خصوص معضلات اجتماعی به صورت گسترده برای مردم منعکس کنیم.

عبدالحسینی همچنین از همکاری در خصوص راه اندازی استودیوی اختصاصی برای پلیس استان خبر داد و گفت: اگر فضای این کار در فرماندهی انتظامی استان اصفهان فراهم شود ما می توانیم به صورت روزانه یک ارتباط زنده با مسئولان و کارشناسان پلیس داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای اصفهان تصریح کرد: با توجه به رویکرد خوبی که فرمانده انتظامی استان اصفهان به حوزه رسانه دارد مطمئن هستم که طی ماه های آینده مخاطبان صدا و سیمای مرکز اصفهان اتفاقات خوبی را شاهد خواهند بود.

عبدالحسینی گفت: علاوه بر این قرار شد تا همکاری خوبی نیز در زمینه انتشار فیلم ها و پیام های هشداری پلیس فتا در فضای مجازی داشته باشیم و بتوانیم در زمینه ارتقای سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه گام های مؤثری را برداریم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x