اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ حسین بساطی : پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف درخصوص پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا

سرهنگ حسین بساطی : پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف درخصوص پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان وباهمکاری بازرسان اداره اصناف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مصوبات جلسات با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان در خصوص تعطیلی واحد های صنفی تا اطلاع ثانوی، موضوع نظارت بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای صنفی درسطح شهرستان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و واحد های گشت انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان به صورت مستمر بر نحوه فعالیت تمامی واحد های صنفی به صورت ۲۴ساعته نظارت و نحوه کارکرد آنان را مورد ارزیابی و پالایش قرار می دهند.

وی در ادامه بیان داشت که در روزهای ۱۱و۱۲ و۱۳ فروردین ماه ودر راستای اجرای مصوبات ستاد تعداد ۱۱ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل های صادره اقدام به فعالیت کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفته و با همکاری بازرس اتاق اصناف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر  در پایان خاطر نشان کرد :به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند و با هرگونه قانون شکنی در این خصوص به شدت برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x