اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ محمدرضا محمدی : تردد خودرو در روز ۱۳ فروردین ماه در معابر شهری اصفهان ممنوع شد

سرهنگ محمدرضا محمدی : تردد خودرو در روز ۱۳ فروردین ماه در معابر شهری اصفهان ممنوع شد

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تمام خودروهایی که در روز سیزدهم فروردین ماه در سطح شهر اصفهان تردد کنند مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوبین های نظارتی خواهند شد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” با اشاره به شیوع بیماری کرونا کوید ۱۹ در استان اصفهان اظهار داشت : با اعمال طرح ذوج و فرد از درب منازل برای محدودیت تردد شهروندان در شهر در چهار روز گذشته بالغ بر ۳۰ هزار خودرو جریمه شدند.

وی افزود: طرح زوج و فرد اعمال شده تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان و عادی شدن شرایط برقرار است اما کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران شامل این محدودیت نمی شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: تمام ماموران پلیس راهور در حالت آماده باش هستند و بیش از توان و انتظار برای مهار این شرایط می کوشند.

وی از ممنوعیت تردد خودرو در روز ۱۳ فروردین در سطح معابر شهری کلانشهر اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین ماه هر خودرویی که در شهر تردد داشته باشد مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوربین های نظارتی خواهد شد؛ بنابراین از شهروندان می خواهیم که برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.

وی بیان داشت: تمام خودروهایی که کنار حاشیه زاینده رود پارک شوند جریمه خواهند شد و تعدادی از این خودروها توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x