اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر کرمانشاه

اسلام آبادغرب هفته آینده میزبان کاروان خدام رضوی / استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،فرخشاهی نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب گفت : جشن بین المللی زیرسایه خورشید بیش از ۱۳ سال هست که در ایران و کشور‌های اسلامی در حال برگزاری می‌باشدواین جشن‌ها ارتباط تمامی مردم را با آستان رضوی برقرار میکنند.

وی گفت : استان کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۳ تیر ماه میزبان کاروان بین المللی زیر سایه خورشید هستند که امیدواریم که این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین المللی برای شهرستان اسلام آبادغرب باعث خیر و برکت شود و مدیران استان بتواند از ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی واقتصادی این رویداداستفاده کنند.

فرخشاهی عنوان داشت: برنامه‌های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان حضرت رضا (ع) با هماهنگی فرماندار و دیگر دستگاه‌ها در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام، دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم گردانی و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته اند و عیادت از بیماران بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x