اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر قم مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر خدابخش در سومین اجتماع بزرگ ۵ هزار نفری جوان عاشورایی : مدیران نارسای دولت روحیه انقلابیگری پیدا کنند

دکتر خدابخش در سومین اجتماع بزرگ ۵ هزار نفری جوان عاشورایی : مدیران نارسای دولت روحیه انقلابیگری پیدا کنند

 

دکتر خدابخش عضو مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی:
پایگاه خبری احوال نبوز ، دکترمحمد علی خدابخش : مدیران نارسای دولت روحیه انقلابیگری پیدا کنند… رونق تولید در گرو انقلابیگری مدیران دولتی...

سومین اجتماع بزرگ ۵ هزار نفری جوان عاشورایی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری احوال نیوز؛ در این همایش ، همزمان با اولین سالگرد شهید مدافع حرم «محمدمهدی لطفی نیاسر» برگزار شد، جوانان و نوجوانان عاشورایی سراسر کشور در حالی که سربندهایی با هفت رنگ، به نماد هفت توصیه مؤکد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دام ظله) در بیانیه گام دوم انقلاب را بر پیشانی بسته بودند، از حرم حضرت معصومه(س) به‌سمت مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی کردند و مراسم پایانی در مسجد جمکران با سخنرانی دکتر محمد علی خدابخش و پس از آن سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار شد.
دکتر خدابخش در این مراسم ضمن بیان ویژگی‌های شاخص شهید لطفی، به بیان هفت توصیه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان، پرداخت و وجود شهید لطفی را تجلی این ویژگی‌ها و خصلت ها بیان کرد.
خدابخش ضمن بیان تقارن اولین سالگرد این شهید بزرگوار با سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، روز فناوری هسته‌ای و شهادت شهید آوینی، را به فال نیک گرفته و در ادامه از وجه اشتراک اخلاقی و رفتاری شهید آوینی با شهید لطفی صحبت نمود.
انسانیت، پرکاری، انقلابیگری، ولایتمداری، روحیه جهادی، اهمیت به خانواده، حفظ بیت المال، پرورش نیروی انقلابی، آینده پژوهی حین کار، عدم شعار بی جا و… از جمله ویژگی‌های بیان شده در این مراسم بود.
دکتر خدابخش دغدغه اصلی شهید در زندگی را پیروی از ولایت و اجرای منویات رهبری دانست.
در واکنش به سخن مدیران دولتی گفت: آن کسانی که این ویژگی ها را غُلو می نامند، مدیران نارسایی هستند که روحیه جهادی و انقلابیگری ندارند.
اگر قرار است پیشرفتی در کشور صورت بگیرد باید به توصیه رهبری، هفت ویژگی در جوان انقلابی بروز کند. علم ودانش، معرفت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه بافساد، استقلال و آزادی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x