اجتماعی استان بین الملل حوادث سیاسی

هیلاری کلینتون خطاب به ترامپ: چرا اینقدر درگیر من هستی؟!!

در ادامه جنگ لفظی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزد شکست خورده انتخابات ۲۰۱۶ به توییت اخیر رئیس‌جمهور این کشور علیه خود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از یو اس‌ای تودی، هیلاری کلینتون، رقیب سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا،  به توئیت طعنه‌آمیز او درباره شرکت نکردن نامزد شکست خورده انتخابات ۲۰۱۶، در انتخابات ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

رقابت میان رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون، رقیب سابق او در انتخابات سال ۲۰۱۶ روز گذشته بار دیگر به طور علنی خود را نشان داد. این ماجرا پس از آن صورت گرفت که ترامپ در پیامی توئیتری به عدم شرکت هیلاری کلینتون در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

در پیام توئیتری رئیس جمهور آمریکا آمده است: هیلاری کلینتون (شیاد) تائید کرد او در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند، او تائید کرد برای سومین بار برای ورود به کاخ سفید نامزد نمی‌شود. وای! این بدان معناست که من قرار نیست دوباره با او رقابت کنم؟ به شدت جای خالی او حس خواهد شد!

به دنبال آن کلینتون با انتشار تصویری از فیلم «دختران بدجنس» که دربرگیرنده این کلمات بود «چرا ذهن تو تا این حد درگیر من است» به توئیت ترامپ واکنش نشان داد. البته کلینتون در این توییت هیچ نامی از ترامپ نبرده است.

هیلاری کلینتون خطاب به ترامپ: چرا اینقدر درگیر من هستی؟

واکنش وزیر خارجه سابق آمریکا به توئیت ترامپ با موجی از واکنش‌ها از سوی کاربران شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد که هریک با انتشار تصویر، عکس‌های متحرک و عباراتی از این فیلم به انتقاد از ترامپ پرداختند.

تاکنون چندین نفر از اعضای حزب دموکرات برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ اعلام آمادگی کردند. هیلاری کلینتون که پیشتر نیز در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۰۸ شرکت و با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به رقابت پرداخت، به تازگی اعلام کرد در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند.

کلینتون اعلام کرد: قصد دارم به کار خود ادامه دهم و همچنان از عقاید خود دفاع می‌کنم. وزیر خارجه پیشین آمریکا که از منتقدان دولت کنونی واشنگتن است، افزود: آنچه اکنون در کشور شاهد هستیم بسیار برای من نگران‌کننده است.

او همچنین گفت: با آن‌ها که قصد نامزدی دموکرات‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری دارند صحبت کرده و تاکید کرده‌ام به رغم اینکه مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد و وعده‌های دولت ترامپ محقق نشده است، هیچ چیز را حق خود ندانند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x