اجتماعی استان حقوق بشر حوادث دین و اندیشه غرب کرمانشاه

آخرین تمهیدات بخش حمل‌ونقل برای تردد راحت زائران اربعین تمام بخش‌های حمل‌ونقل کشوری برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند.

تمام بخش‌های حمل‌ونقل کشوری برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند.

آخرین تمهیدات بخش حمل ونقلی در ایام اربعین/ آمادگی تمامی ناوگان کشور برای جابجایی زائران

عبد‌الهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام مرزهای زمینی برای تردد زائران اربعین آماده است، اظهار کرد: برای عبور از مرز خسروی سازمان راهداری تصمیم‌گیر نیست و مسئولان ارشد هر دو کشور ایران و  عراق باید برای تردد زائران هماهنگ باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران می‌توانند در قالب کاروان‌های زمینی از مرزهای خسروی، مهران، چذابه و شلمچه تردد کنند.

دولت مشکل لاستیک  را حل کند

احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری اعلام کرد: قیمت بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران همانند سال گذشته محاسبه می‌شود و هیچ مشکلی  از لحاظ کمبود ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای نداریم.

عامری تأکید کرد: از دولت درخواست کرده‌ایم که در این ایام مشکل کمبود لاستیک را برطرف کند تا اتوبوس‌ها برای تردد دچار مشکل نشوند، همچنین برای جلوگیری از گران‌ فروشی بلیت در این ایام  بازرسی‌های دقیقی صورت می‌گیرد و مسافران می‌توانند بلیت‌های خود را در قالب انفرادی و گروهی تهیه کنند.

وی گفت: در این ایام ۴۶ هزار دستگاه سواری کرایه و ۴۵ هزار دستگاه مینی‌بوس به زائران خدمات ارائه می‌کند.

راه‌اندازی ۱۶۰ رام قطار مسافری فوق‌العاده برای ایام اربعین

میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن، تصریح کرد: در بخش حمل‌ونقل ریلی برای ایام اربعین  ۱۶۰ رام قطار مسافری فوق‌العاده و ۱۳۴ رام قطار ترکیبی تهران_مهران در نظر گرفته شده تا مسافران برای جابه‌جایی از طریق ریل مشکلی نداشته باشند.

جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش حمل‌ونقل هوایی برای جابه‌جایی زائران قیمت بلیت‌های هوایی را تعیین کردند تا متقاضیان برای دریافت بلیت با مشکل مواجه نشوند به طوری که نرخ پروازهای اربعین از تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف و بغداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و از مشهد به نجف و بغداد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین اسامی تمام مراکز معتبر و مجاز برای فروش بلیت در سازمان هواپیمایی کشور منتشر شده و متقاضیان می‌توانند از دوم آبان تا دوازدهم آبان بلیت‌های خود را تهیه کنند.

براساس این گزارش تمام  بخش‌های حمل ونقل کشوری برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x