طلوع انرژیهای پاک از اصفهان آغاز شد؛افتتاح فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه با حضور رئیسجمهور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اداره کل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان :
فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه با حضور رئیسجمهور در شهرستان کوهپایه افتتاح شد.
فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه با حضور رئیسجمهور در شهرستان کوهپایه افتتاح شد.
فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی گروه فولاد مبارکه امروز پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رئیسجمهور بهطور رسمی افتتاح شد.این پروژه عظیم که با هدف کاهش ناترازی برق و حفظ محیطزیست اجرایی شده، گامی مهم در توسعه انرژیهای پاک در کشور محسوب میشود.سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت،مهدی جمالینژاد استاندار اصفهان و نیز سعید زرندی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه نیز در مراسم افتتاحیه این نیروگاه خورشیدی حضور دارند.فولاد مبارکه با اجرای این طرح، نقش کلیدی در تحقق اهداف اقتصاد کمکربن و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر ایفا میکند.
