انتخاب کمیته امور شهری بهعنوان کمیته برتر، نشاندهنده نوآوری و سازماندهی خدمات شهری در اصفهان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
مسعود منتظری در نخستین گردهمایی شهرداران شهرهای استان اصفهان در سال۱۴۰۴ با اشاره به تلاشهای بیوقفه شهرداران استان در ایام نوروز، از زحمات و خدمات آنها در راستای آمادهسازی شهرها برای گردشگران و زیباسازی با المانهای نوروزی قدردانی کرد. وی همچنین اعلام کرد که برنامههای مشابهی برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها نیز در دستور کار قرار دارد. مدیرکل دفتر امور شهری و رئیس این کمیته، در سخنانی از تمامی همکاران، شهرداران، پرسنل شهرداریها و اعضای شوراهای اسلامی شهرها به خاطر تلاشهای ارزشمندشان قدردانی کرد. وی اظهار داشت: این موفقیت حاصل زحمات جمعی تمام کارکنان مدیریت شهری استان است و شهرداریها در ستاد خدمات سفر استان عملکرد درخشانی از خود نشان دادهاند. منتظری افزود: این دستاورد نتیجه کار جمعی و تلاشهای بیوقفه همه همکاران است که با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران بهدست آمده است. وی بیان داشت:انتخاب کمیته امور شهری بهعنوان کمیته برتر، نشاندهنده نوآوری و سازماندهی مناسب در ارائه خدمات شهری در استان اصفهان است و این موفقیت تأثیر مثبت این کمیته در ارتقای کیفیت زندگی شهری و بهبود خدماترسانی به شهروندان و گردشگران را نمایان میکند. منتظری تأکید کرد: “ما با همدلی و تلاش مشترک، مسیر زیادی پیش رو داریم تا به اهداف تعیینشده دست یابیم.” نخستین همایش شهرداران استان اصفهان در سال ۱۴۰۴ به میزبانی شهرداری خمینیشهر و با حضور مقامات برجسته از جمله مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان و جمعی از مدیران ارشد و شهرداران شهرهای استان برگزار شد. هدف این همایش تبادل نظر، بررسی چالشها و هماهنگی بیشتر میان شهرداران بود. همچنین شهرداران شهرهای کلیشاد، خمینیشهر، نائین و شاپورآباد به نمایندگی از شهرداریها مشکلات متعددی را که در حوزههای گوناگون وجود دارد، مطرح کردند.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
