قدردانی از پرسنل خدمات مشترکین برق برخوار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
نشست رئیس اداره خدمات مشترکین برق برخوار با حضور پرسنل پیشخوان این واحد، روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه برگزار شد. مجتبی نصری، هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از زحمات و تلاشهای پرسنل خدمات مشترکین عنوان کرد.نصری در این نشست با تأکید بر اهمیت واحدهای خدمات مشترکان گفت: «این واحدها وظیفه فروش انشعاب، تأمین انرژی برق و تحصیل درآمد شرکتهای توزیع برق را بر عهده دارند و نقش تعیینکنندهای در بهبود رضایتمندی مشترکان ایفا میکنند.»وی از تلاشها و اهتمام کلیه پرسنل واحد خدمات مشترکین برق برخوار تقدیر کرد و به اهمیت ادامه این روند برای افزایش سطح خدماترسانی به مشترکین اشاره نمود.این نشست در راستای افزایش انگیزه و بهبود کیفیت خدمات به مشترکان برگزار شد.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
