خبر بسیار خوش برای میبد/ فرمانداری میبد به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
شایان ذکر است فرمانداری ویژه یکی از مراکز دولتی وابسته به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر سلسله مراتب اداری فراتر از فرمانداری و فروتر از استانداری قرار دارد. فرمانداری ویژه بخش عمدهای از اختیارات استانداری را دارد و تشکیلاتی است که از فرمانداری گستردهتر، توانمندتر و بزرگتر ولی از استانداری کوچکتر و محدودتر است.
پی نوشت:دقایقی کوتاه به ساعت یک بعداز ظهر باقی نمانده بود که دکتر میرمحمدی نماینده محترم مجلس طی تماس تلفنی این خبر خوش را بابیان اینکه : “سید جان چون میدانم خیلی خوشحال میشوی بدان که دقایقی پیش فرمانداری ویژه میبد در هیات دولت تصویب شد” را دادند…و البته که واقعا خوشحال شدم و ضمن تشکر بسیار از ایشان خواستار پیگیری اجرای مصوبه ۹۱ و رفع دیگر بیعدالتی هایی که در حق میبد مظلوم شده بود شدم…که …وحتی خبر کوتاهی را برای لحظاتی در کانال گذاشتم که خبرامد خبری در راه است و البته بلافاصله حذفش کردم تا اعلام رسمی.و نهایتا این چند ساعت را دندان روی جگر گذاشتم…و امابعداولا باید یاد کنیم از شهید رییسی عزیز که چند هفته قبل از شهادتشان این قول را به امام جمعه محترم میبد داده بودند و شهادتشان علاوه بر چگونگی و چرائی و تلخی و خسران فراوانی که برای کشور و مردم داشت از این نظر هم که احتمال میدادیم دیگر با هدف مقدسمان در نبود ایشان نمیرسیم مایه ناراحتی ما میبدی ها بود که بحمدالله تحقق این قول در اخرین جلسه هیات دولت ایشان قطعا باعث خوشحالی ان روح ملکوتی نیز شده است.خدایشان رحمت کند.شهیدجمهور سیدالشهدای خدمت قطعا چنانچه ایشان در قید حیات بودند این اتفاق بسیار زودتر از این می افتاددوما از حضرت ایت الله اعرافی امام جمعه دانشمندمان و نیز دکتر میرمحمدی نماینده محترممان و همچنین از دکتر مخبر و هیات محترم دولت ممنونیم که در این دقایق اخر کاری ، برگ زرین دیگری از خاطرات خوش دولت خدمت برای مردم شریف میبد به یادگار گذاشتنددست همگی مریزادسوما از تمامی دلسوزان و علاقمندان و فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه، اعم از حقیقی و مجازی که تا اخرین لحظه از پای ننشسته و فاش و پنهان پیگیر این خواسته بحق بوده اند متشکریم.دیدید و دیدیم که می شود…فریاد واحد همگی مان اجرای همزمان مصوبه فرمانداری ویژه اردکان و میبد بوده و هست..بادا که چنین بادچهارما و موکدا تاکید می کنیم که کار ان کرد که تمام کرد.بنابراین ابلاغ و اجرای این مصوبه و نیز اجرای مصوبه مرزی ۹۱ که در دونوبت کارزار درخواستی امضای نزدیک به ۴۵۰۰ شهروند دلسوز و علاقمند و بسیاری از نخبگان و فرهیختگان از اقشار مختلف میبد را دارد و مرتبا از بنده در این مورد سوال میشود درخواست بعدی است که چه در این دولت چه در دولت اقای پزشکیان باید در دستور کار بوده و پیگیریها و قولهایی که داده شده تا نتیجه نهایی دنبال شود.پنجمامطمئن باشید مردم شریف و قدرشناس میبد قدر مسولین خدمتگذار را میدانند و البته شانی به جز خدمت برای هیچکس قائل نیستند.به امید روزهای بهتر و پربارتر
دکتر سید ناصر امامی میبدی
انتهای پیام/*
