دیدار مدیرعامل برق با روسای قهدریجان، بادرود، پیربکران، فولادشهر، مهردشت نجف آباد، باغبهادران، ماربین، میمه و گز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان :

شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه دیدار مدیرعامل با روسای بخش های قهدریجان، بادرود، پیربکران، فولادشهر، مهردشت نجف آباد، باغبهادران، ماربین، میمه و رئیس شعبه گز برگزار گردید. در این جلسه مهندس مرادی مدیرعامل شرکت برق، در خصوص استقرار سازوکار جدید مالی شرکتهای توزیع توضیحاتی دادند و سپس به نقش روسای بخش ها در وصول مطالبات و بالا بردن عملکرد شهرستانها تاکید نمودند. همچنین ایشان تاکید کردند انشعابات نصب نشده در اسرع وقت نصب و آمار روزانه کنتورهای نصب شده اعلام و اجناس و تجهیزات مورد نیاز به طور دقیق و مشخص اعلام گردد. و در پایان اعلام شد که نقش رئیس بخش ها در هر شهرستان بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی در کلیه مراحل همراه با مدیر شهرستان در بالا بردن عملکرد هر شهرستان نقش بسزایی داشته باشند و همچنین در کلیه پروژه ها با نگاه اقتصاد مهندسی در جهت بهبود خدمات و چابکی فرایندها و نهایتا رضایت مشترکین تلاش نمایند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
