اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

صعود یکی از کارکنان آبفای استان اصفهان به قله دماوند

صعود یکی از کارکنان آبفای استان اصفهان به قله دماوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سید محمود موسوی کارشناس معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، به قله ۵۶۱۰ متری دماوند صعود کرد.موسوی این صعود را به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و در مدت دو روز انجام داد.گفتنی است، این ورزشکار حدود ۲۰ سال سابقه کوهنوردی در کارنامه خود دارد و به قله های مرتفع کشور همچون کوه دنا، کرکس، اشتران کوه، سمبران، پیر ۸۰ و ….. صعود کرده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x