به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور حسین فسائی پیام تبریک میلاد امام هادی را صادر کرد.
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
ولادت دهمین گلبرگ آسمانی، آیینه عصمت، هادی امّت، اسوه مجد و شرافت، نای پرخروش ولایت،ناخدای کشتی هدایت، حضرت امام هادی علیه السّلام بر پیروان ولایت خجسته باد.
سلام بر نور، بر روشنایی، بر دهمین خورشید! سلام بر تابناکترین ودیعه الهی در زمین، بر مجد و شرافت، بر پاکی و عزت! سلام بر او که یادگار فضیلت و پارسایی، سخاوت و پاکیزگی بود! نخلهای هدایت از برکت دستانش ثمربخش بود و سَحَر از دیدن قامت زیبایش تبسم بر لب داشت. دستهای حاجتمندان، بیآنکه سرشار باشند، از درگاهش دور نمیشد و همگان در برابر شکوهش فروتن بودند. باران رحمت آگاهی را بر سر و قلب مردمان جاری میکرد و مؤمنان از پیشگاه همتش نیرو میگرفتند.
آنگاهکه ناباوران و دشمنان به شکستن قداست و شکوهش میاندیشیدند، خود، میشکستند و فرومیریختند! او خواب تاریکدلان را برمیآشفت و پرچم توحید را در بلندترین قلههای حیات برمیافراشت. او چراغ فروزان هدایت بود و یاور و راهنمای همیشه امت؛ کتاب دانایی و پارسایی و زهد را به هم درآمیخته بود و از مدینه تا سامرا، نور و روشنایی ریخته بود.
اینجانب حسین فسائی : میلاد فرخنده امام هادی النقی (ع)، طیب، نجیب، عالم، امین، فقیه و متقی عالم شعیه را به حضرت ولیعصر (عج)، شیعیان جهان، منتظران موعود، ومقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و مردم شریف ایران و به ویژه اساتید بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک می گویم.
انتهای پیام /*

