با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریالدو بی ۶۳ کیلوولت در پست ۲۰/۶۳ کیلوولت عمار در شرق اصفهان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان :
با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال ، دو بی ۶۳ کیلوولت در پست ۲۰/۶۳ کیلوولت عمار واقع در شهرک صنعتی سجزی در شرق اصفهان ، برقدار و مورد بهره برداری قرار گرفت. با توجه به نیاز روز افزون استفاده از انرژی برق در صنعت کشور و حمایت از صنایع داخل کشور، جهت تامین برق شرکت غلتک سازان ، توسعه دو بی ۶۳ کیلوولت در پست۲۰/۶۳ کیلوولت عماردر دستور کار قرار گرفت. بنابر این گزارش با پیگیریهای مستمر و برگزاری جلسات هفتگی منظم وبا تلاش و پشتکار تیم پروژه ، بارگیری از بی های ۶۳ کیلوولت احداثی انجام گرفت. این گزارش می افزاید با انجام این پروژه تغذیه پست غلتک سازان از حالت T-off خارج و از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت عمار با رعایت کلیه دستورالعمل های ایمنی و حفاظتی، جهت بالا بردن قابلیت اطمینان و پایداری شبکه اقدام گردید . در پایان گفتنی است : پیمانکار اجرایی پروژه شرکت رهپا نیرو صفاهان و مشاور بی اول شرکت قدس نیرو و مشاور بی دوم شرکت مهندسین دانشمند بوده اند. شایان ذکر است: شهرک صنعتی سجزی در کیلومتر ۱۵ جاده اصفهان- نائین در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردیده و مساحت کل این شهرک شامل دو فاز قدیم و توسعه، ۸۱۴ هکتار می باشد و ۹۰۸ واحد صنعتی واگذارشده در زمینه های فلزی، غیر فلزی، سلولزی، نساجی، شیمیایی، برق و الکترونیک در آن مشغول فعالیت می باشند.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
