خبرگزاری عربستان: هیئت سعودی وارد ایران شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
خبرگزاری رسمی عربستان از ورود هیئت سعودی به ایران خبر داد.
هدف از ورود این سفر، بررسی سازوکارهای بازگشایی سفارت پادشاهی عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد اعلام شده است.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
