باید به دوستان شهبانو هم چیزی برسد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
اسدالله علم که سالها دوست، وزیر دربار و محرم اسرار شاه بوده در خاطرات ۳ فروردین ۵۵ خود مینویسد:علیاحضرت شهبانو تشریف آوردند و همه کنار دریا نشستیم. بر سر یک خانم پدرسگ لوسی که قبلا هم شرح حال او را نوشتهام که چه قدر در تعمیرات دربار سوء استفاده میکند به نام خانم [… ] و چند دفعه که در سابق در این خصوص عرایض حضور شاهنشاه کرده بودم. فرموده بودند چشم پوشی کن، آخر ما هم باید زندگی کنیم! به این معنی که دوستان علیاحضرت شهبانو باید در اطراف باشند و چیزی هم به آنها برسد و علیاحضرت شهبانو خوش باشند، بین شاهنشاه و شهبانو گفتوگو شد و شاهنشاه شدید و سخت بر علیاحضرت تاخت آوردند که این پدرسوخته دزد را باید اخراج کرد.
خیلی باعث تعجب من شد و علیاحضرت شهبانو هم شدیدا ناراحت شدند، به طوری که من تا اندازهای خجالت کشیدم. عصری شاهنشاه به من فرمودند که این پدرسوخته پشت سر من و حتی خود شهبانو بدگویی کرده است و ایشان با سادگی و عدم اطلاعاتی که دارند به کلی بی خبرند. آن وقت فهمیدم که علت این عکس العمل شدید چه بود.
یادداشتهای علم، ج ششم، ص۲۰
انتهای پیام/*
