اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

زمانی آمریکاییها ایران را ایالت پنجاه و یکم خود خواندند

زمانی آمریکاییها ایران را ایالت پنجاه و یکم خود خواندند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

زمانی آمریکاییها ایران را ایالت پنجاه و یکم خود خواندند.ده ها هزار مستشار آمریکایی در این کشور با برخورداری از حق کاپیتولاسیون رفتار تحقیرآمیزی با مردم فلک زده این کشور داشتند.نفوذ آنها به حدی بود که حتی به شاه مملکت امر و نهی میکردند.حالا بعد از چهل و پنج سال از وقوع انقلاب اسلامی نشریه نیویورک تایمز نوشته توافق ایران و عربستان نشانه به حاشیه رفتن آمریکاست.چه کسی فکر می‌کرد که ایرانی که در دستگاه هاضمه صهیونیزم و آمریکا قرار داشت آنها را نه تنها از کشور خود که از غرب آسیا بیرون بیاندازد؟ همین یک دلیل برای کسانی که می اندیشند کافیست!!!

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x