یکی از بچهها امروز اسپری فلفل و الکل آورده بود تا در مدرسه بزند و ادعا کند که قراره ما را بکشند + فیلم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مصاحبه دو دانش آموز با خبرگزاری فارس: به همه گفتم تلقین نکنید. اما واقعا دیدم داره بو میاد و حالم خودم بد شد. یکی از بچهها امروز اسپری فلفل و الکل آورده بود تا در مدرسه بزند و ادعا کند که قراره ما را بکشند. در یکی از گروههای تلگرامی آموزش دیده بود و ۲۰۰ هزار تومن پولگرفته بود.این دانشآموز را گرفتنش و تحویل آموزش پرورش دادند.
مهدی جمشیدی
