تجمع دوبارهی آمریکایی ها در مقابل شرکت فایزر + فیلم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تجمع دوبارهی آمریکایی ها در مقابل شرکت فایزر.نیویورکی ها با در دست داشتن تصاویر آسیب دیدگان و قربانیان واکسن فایزر در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مقامات آن شدند.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
