فریاد میزدند: پلیس ایران به سمت آشوبگران گلوله ی پلاستیکی شلیک کرده ، هنوز صدایشان در حنجره هایشان آرام نشده بود که این فیلم منتشر شد + فیلم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فریاد میزدند: پلیس ایران به سمت آشوبگران گلوله ی پلاستیکی شلیک کرده ، هنوز صدایشان در حنجره هایشان آرام نشده بود که این فیلم منتشر شد .
اینجا استرالیا، پلیس از فاصله نزدیک معترضینی که دست هایشان خالی است را با گلوله ساچمه ای به رگبار بسته و در حال تهاجم به سمت آنهاست.
اینهایی که می بینید مانند آنهایی که در ایذه دیدیم مسلح نیستند؛ اگر بودند قطعا پلیس استرالیا تانک به خیابان می آورد…
غرب در حالی که بی رحمانه ترین پاسخ را به کوچک ترین اعتراض میدهد حالا میگوید رفتار ایران با مسلحینِ آشوبگر را زیر نظر داریم.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
