سفیر آلمان به وزارت خارجه احضار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:
درپی مواضع مداخلهجویانه وزیر خارجه آلمان در مورد ایران، سفیر این کشور به وزارت خارجه احضار و اعتراض شدید ایران نسبت به رویکردهای مخرب آلمان به او ابلاغ شد.
همچنین مدیرکل غرب اروپای وزارت خارجه پیامدهای ناشی از تداوم اینگونه اظهارات و اقدامات غیرسازنده بر آینده روابط دو کشور را متوجه طرف آلمانی خواند.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
