باقری: اروپاییها متوجه شدند تحریم کردن نیز هزینه دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت:سالها تصور میشد کشورهایی چون ایران باید هزینه تحریم شدن را بپردازند، اکنون اروپاییها متوجه شدند که تحریم کردن نیز هزینه دارد و چنانچه در سیاستهای یکجانبه خود تجدیدنظر نکنند، مجبورند هزینه اعمال تحریم را با افزایش تورم و به مخاطره افتادن امنیت انرژی بپردازند.
باقری افزود: ایران آمادگی دارد تا در کنار سایر عرضهکنندگان انرژی، ظرفیت های بالفعل و بالقوه خود را برای بازگشت امنیت انرژی به بازار به اشتراک بگذارد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
