اجتماعی بین الملل تصاویر حوادث سیاسی

آلبانی بازهم مدعی حمله سایبری از سوی ایران به زیرساخت های خود شده است

آلبانی بازهم مدعی حمله سایبری از سوی ایران به زیرساخت های خود شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

وزارت کشور آلبانی ایران را مقصر حمله سایبری به سیستم های دیجیتالی و الکترونیکی خود میداند.

تیرانا مدعی شد: ایران به صورت سایبری به کشور ما با هدف از بین بردن کلیه خدمات دولتی دیجیتال حمله کرده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x