آلبانی بازهم مدعی حمله سایبری از سوی ایران به زیرساخت های خود شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
وزارت کشور آلبانی ایران را مقصر حمله سایبری به سیستم های دیجیتالی و الکترونیکی خود میداند.
تیرانا مدعی شد: ایران به صورت سایبری به کشور ما با هدف از بین بردن کلیه خدمات دولتی دیجیتال حمله کرده است.
انتهای پیام/*
