اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دولت در روزهای پایانی خود برای نجومی‌بگیران مصوبه صادر کرد

دولت در روزهای پایانی خود برای نجومی‌بگیران مصوبه صادر کرد

دولت در روزهای پایانی خود برای نجومی‌بگیران مصوبه صادر کرد

عضو کمیسیون انرژی گفت: دولت کارکنان ‎عملیاتی قراردادی نفت و نیرو را با حقوق کم رها کرده و در آستانه رفتن خود، برای نجومی بگیران ستادی مصوبه صادر کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتشار توئیت و عکسی از یکی از کارگران اداره برق دشتستان بوشهر نوشت: ببینید، علی آخته، نیروی قراردادی اداره برق دشتستان بوشهر با دریافتی اندک، در دمای ۵۰ درجه، بالای تیر بیهوش شد.

وی افزود: دولت کارکنان ‎عملیاتی قراردادی نفت و نیرو را با حقوق کم رها کرده و در آستانه رفتن خود، برای نجومی بگیران ستادی مصوبه صادر کرد.

شریعتی گفت: تخریب کنید! ولی مجلس مدافع نجومی بگیران نیست.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x