شناسایی ۸۰۵ ماینر طی دو روز گذشته

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ماینرها بیش از ۳ درصد برق کشور را مصرف می کنند، گفت: در دو روز گذشته ۸۰۵ دستگاه تولید رمز ارز شناسایی شده است.
پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گوی تلوزیونی اظهار داشت: ماینرها بیش از ۳ درصد برق کشور را مصرف میکنند.
سخنگوی صنعت برق کشور افزود: در دو روز گذشته ۸۰۵ دستگاه تولید رمز ارز شناسایی شده است.
وی ادامه داد: روزانه ۵۰ مرکز تولید رمزارز شناسایی میشود.
انتهای پیام /*
