یادمان هشت شهید استانداری و فرمانداریهای تابعه استان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، آیین گرامیداشت این ایام و تکریم شهدای والامقام به ویژه شهدای دولت و هشت شهید مجموعه استانداری و فرمانداری های تابعه استان، صبح امروز شنبه با حضور خانواده های شهدا ، استاندار، معاونان و کارکنان این مجموعه برگزار شد. در این مراسم ابراهیم معتمدی در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدا ،به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ ۱۲ روزه را گرامی داشت و تأکید کرد: ما باید ادامهدهنده راه این عزیزانی باشیم که در این مسیر حرکت کردند و جانفشانی کردند. وی با اشاره به پیگیریهای انجامشده در ماههای اخیر، خاطرنشان کرد: به دستور استاندار، موضوع ایجاد المانهایی در سطح استان، شهرها و دستگاههای اجرایی به منظور گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از خانوادههای آنان به ویژه در بین کارمندان، در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا، امروز از یادمان هشت شهید مجموعه استانداری و فرمانداری های استان رونمایی شد تا این مسیر همواره زنده و پویا نگه داشته شود. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغههای معیشتی کارمندان اشاره و اظهار کرد: با کمک مجموعه مدیریت استان، نمایندگان و پیگیریهای وزارت کشور، این وضعیت باید سر و سامان پیدا کند و همه تلاشمان را برای انجام کارهای ماندگار و نه موقت، به کار خواهیم بست. وی در پایان از خیرین، بازنشستگان و تمامی دستاندرکاران برگزاری این مراسم، قدردانی کرد.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
