ساعت کاری شرکت مخابرات به روال عادی باز می گردد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
براساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر بازگشت ساعات کاری دستگاه های اجرایی کشور به حالت عادی، ساعات کاری شرکت مخابرات ایران نیز بر این اساس از روز سه شنبه اول مهرماه ۱۴۰۴، به روال قبل باز میگردد.
همچنین، مجوزهای کاهش ساعت کاری که در بازه اوج فصل گرما به حالت تعلیق در آمده بود، از روز سه شنبه اول مهر، دوباره برقرار میشود.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
