امنیت نعمتی بزرگ و زیربنای تمامی فعالیتها در جامعه/ تقدیر امام جمعه شاهین شهر از زحمات پلیس به مناسبت هفته انتظامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
حجتالاسلام والمسلمین قاسم باقریان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر در خطبههای نماز جمعه این شهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته انتظامی، امنیت را نعمتی بزرگ در سطح جامعه دانست و گفت: اگر امروز از نعمت امنیت برخورداریم این نعمت را مرهون تلاشهای شبانهروزی سخت کوشان انتظامی هستیم که در ایام مختلف برای آسایش و آرامش ما تلاش می کنند.
وی امنیت و احساس آن را زیربنای تمامی فعالیتها در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در تأمین امنیت یاریگر پلیس باشند.
امام جمعه شاهین شهر در پایان ضمن تقدیر از زحمات بیوقفه و عملکرد قاطعانه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: از شاخصه های اصلی پلیس جمهوری اسلامی این است که بدون هیچ گونه چشم داشتی خادم تمامی اقشار جامعه، با هر گونه مذهب، نژاد و اعتقاد هستند و ما به وجود این عزیزان همواره افتخار می کنیم.
محمد امین اقتصاد
انتهای پیام/*
