دسته‌بندی نشده

حضور فعال شهرستان سمیرم در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

حضور فعال شهرستان سمیرم در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

پایگاه خبری احوال نیوز؛ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از مورخه ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دایر و شهرستان سمیرم در دو حوزه گردشگری خصوصاً گردشگری طبیعی و صنایع دستی شرکت نموده است .

سعید سلیمانیان مدیر اداره شهرستان سمیرم در این خصوص گفت: شهرستان سمیرم در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی دارای ظرفیت‌های بالایی است و معرفی و تبلیغ این ظرفیت‌ها یقیناً گام موثری در توسعه آتی هر دو حوزه خواهد بود .

ایشان در خصوص نحوه شرکت در نمایشگاه امسال گفت: شهرستان با همکاری فرمانداری ،اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرداریی‌های ششگانه (سمیرم ،ونک ،حنا، کمه ،فتح آباد و بیده) و فعالین حوزه گردشگری و صنایع دستی و اصحاب خبر و رسانه در این نمایشگاه شرکت نموده است.

سلیمانیان در ادامه گفت در حوزه تبلیغات گردشگری و صنایع دستی روش‌های مختلف از جمله معرفی ظرفیت‌ها از طریق تهیه کلیپ و مستند و پخش در نمایشگاه فضای ، کاتالوگ ، بروشور، کارت ویزیت همچنین دیدار چهره به چهره با فعالین حوزه‌های مختلف، نشست‌های تخصصی اقدام گردیده است.

ایشان در ادامه بیان داشت: از ویژگی‌های بارز غرفه شهرستان سمیرم در نمایشگاه امسال معرفی گردشگری کشاورزی، گردشگری خوراک می‌باشد که از همان ابتدای شروع نمایشگاه مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان قرار گرفته است .

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ، دیدار چهره به چهره و گفتگو با سرمایه‌گذاران و علاقمندان جهت ایجاد تاسیسات گردشگری یکی دیگر از اهداف شرکت در این نمایشگاه می‌باشد.

معرفی صنایع دستی بومی شهرستان از جمله بافته های داری ،نمد، سفال و سرامیک ،چرم سنتی هم به صورت اجرای زنده و هم ارائه تولیدات خلاق هنرمندان از دیگر ویژگی‌های این دوره غرفه شهرستان سمیرم است .
معرفی هنرمندان در حوزه شاهنامه خوانی و اجرای زنده در حضور مسئولان از نکات بارز دیگر در شرکت در نمایشگاه است.

سلیمانیان در خصوص نحوه تبلیغات غرفه شهرستان سمیرم گفت تعداد ۱۲ نفر از فعالین و پیشکسوتان حوزه گردشگری و صنایع دستی، همکاران شهرداریی‌ها از تمام بخش‌ها و شهرهای شهرستان حضور داشته و با تمام توان به معرفی شهرستان در تمام ابعاد در طول نمایشگاه خواهند پرداخت .

معرفی تاسیسات گردشگری دارای مجوز طراحی و چاپ کاتالوگ همچنین معرفی شخصیت‌های بزرگ شهرستان در نمایشگاه بین المللی تهران از دیگر اقدامات غرفه شهرستان سمیرم می‌باشد.

فاطمه طایی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x