اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

پیام ریاست کمیسیون حقوقی و داوری کانون کارفرمائی استان تهران در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

مهدی محمد زاده ریاست کمیسیون حقوقی و داوری کانون کارفرمائی استان تهران درپیامی از مردم مظلوم فلسطین ورزمندگان جبهه مقاومت حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهدی محمد زاده پیام محکومیت جنایت بمباران بیمارستان

المعمدانی را صادر کرد.

متن کامل پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قتل عام بیماران، کودکان و زنان بی پناه فلسطینی و این جنایت هولناک را به عموم مسلمانان جهان و امت اسلامی و مقام معظم رهبری تسلیت عرض مینمایم.

ایشان اظهار داشتند بی‌تردید جنایات رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ضمن این‌که موجب بیداری بیش از پیش ملت‌های آزاده خواهد شد، خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب جنایات ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و وحشیانه خود را به رخ همه جهانیان کشید و نشان داد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌المللی ندارد و این نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه تنها بر مسلمین جهان واجب است بلکه مسلمانان دنیا و دولتمردان آنان یقیناً در مقام این نسل کشی آشکار و حمله بیرحمانه به مراکز پرجمعیت سکوت نخواهند کرد و ضمن محکومیت این وحشی گری باید از طرق مختلف ، مقابله با این دولت جعلی و غاصب را در دستور کار خود قرار دهند.

اینجانب از خداوند متعال برای مردم مظلوم فلسطین و همه ی مجاهدان فلسطینی و رزمندگان جبهه مقاومت، تحت توجهات امام عصر (عج) آرزوی توفیق و پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مسالت می نماییم.

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x