اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه

پیام تبریک فرمانده قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک ربیع الاول را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وملت شریف و شهید پرور ایران تبریک وتهنیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ابوالفضل فتحی نسب در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک ربیع الاول را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران و شهید پرور ایران تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه سرور اهل بیت ( علیهم السلام )، ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت و حبل المتین وحدت، همبستگی و مودت مسلمانان است که به مناسبت ها و اعیاد خجسته ای پیوند خورده است و از این رهگذر ضمنِ پراکندن عطر آسمانی میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)؛ موجبات تقویت نشاط و امید را همراه با تامل در ابعاد مختلف سیره ها و آموزه های آل الله فراهم می آورد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت ، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است.

بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی ، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

اینجانب ابوالفضل فتحی نسب آغاز ماه ربیع الاول را به ساحت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، عموم مسلمانان جهان و به خصوص ملت شریف و شهید پرور ایران تهنیت گفته و آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون برای همگان ازخداوند منان خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x