اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر مرکزی

پیام تسلیت مسؤل قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت به مناسبت ۲۸ صفر

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی فرارسیدن ۲۸ صفر را به مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسؤل روابط عمومی قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت ابوالفضل فتحی نسب پیام فرارسیدن ۲۸ صفر را صادرکردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانگداز اشرف مخلوقات خاتم الأنبیاء، بزرگمردی که در پیشگاه انسانیت، سرود توحید سر داد،نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنین‌‌افکن‌ ساخت ، ندای بلند توحید که از گلوی پاک آخرین پیامبر خدا برخاست هنوز در پهنه کره‌ خاکی طنین‌انداز است و امت او در روز وفاتش پیام وحدت خویش را در مأذنه‌های رفیع و شکوهمند اسلام به گوش جهانیان می‌رسانند.

رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال است.

اینجانب ابوالفضل فتحی نسب فرا رسیدن ۲۸ صفر ایام رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده . امید است همه ما با پیروی از سیره علمی و عملی آن بزرگان سعادتمند شویم . و من الله توفیق

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x