اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

توطئه زن زندگی آزادی غربی ها برعلیه ایران

دراولین بخش گفتگوی خبری خبرنگار احوال نیوز بااستاد عباس صیادی ایشان از توطئه زن زندگی آزادی غربی ها برعلیه ایران خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

درگفتگوی خبری با استاد عباس صیادی این مصاحبه طی دوبخش ارائه می شود..

استاد صیادی از نحوه توطئه توطئه زن زندگی آزادی غربی ها برعلیه ایران گفتند :

از زمان انقلاب تا به کنون با عوامل نفوذیشان خیلی از قوانین فرهنگی کشور را تغییر دادند که کار فرهنگی و هنری کمرنگ و یا با مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم عوامل داخلیشان باشد.

مرحله آخر کارشان این شلوغیها بود که برنامه ریزی شده بود که از مهر ماه شروع کنند.

کموله هافکراین رانمی کردند که این به اصطلاح انقلاب و شلوغیها باملت شهید پرور ایران که درهمه صحنه ها هستند خنثی می شود.

به بهانه مدافع زنها منافقینی مدافع حقوق زنان و دختران ایرانی شدند که حق ازدواج در داخل حزبشان ندارند و حتی حق انتخاب رنگ روسری خود را ندارند یا کموله هایی که رزمنده های بسیجی و ارتشی را جلوی عروس و دامادشون با حلبی سرمیبریدند یا بر سر اینکه داخل شکم زن حامله کردستانی دختر ویا پسر هست شرط بندی میکردند وبا چاقو شکم زن حامله را میبریدند تا ببینند کدامشان شرط رو میبرند و صدها کردستانی را به قتل رساندند ، مدافع زنهای ایرانی و کرد شدند ، چرا آن زن کردستانی را که کمله ها به زنش گفته بودند پول بیاور تا شوهرت را آزاد کنیم را با شوهرش زنده به گور کردند که نوزاد وبچه هایش در خانه منتظرش بودند ؟ بعد از اینکه این شلوغی شکست خورد با عوامل خارجی و داخلیشان جنگ اقتصادی راه انداختند.

حالا با این جنگ اقتصادی که مردم نمیبینن و هرچی رسانه های غربی بخواهند به خورد مردم ایران میدهند چون مردم سفره هایشان را میبینند مثل جنگ رو در رو نیست که ببینند و حس کنند و غربیها خیلی راحت احساساتشان را کنترل میکنند و در سالگرد شلوغیها با همین طرفندها مردم را میخواهند بکشانند داخل خیابانها و با سلاحهایی که آمریکا در اختیارشان گذا شته کشته سازی کنند وبیشترین توان خود را گذاشتند بر روی سیاهنمایی از ایران در جهان قرار شده از هیچ کشوری غیر از ایران حق ندارند در فضای مجازی خبر منفی ارسال شود و با عوامل داخلی مشکلات اقتصادی ایجاد کنند.

اما ملت ما همیشه هوشیاروبیداراست وهرنوع توطئه ای رابا درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خنثی می کند.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x