دسته‌بندی نشده

پایان ۳ سال زندگی مخفیانه قاتل در ترکیه

پایان ۳ سال زندگی مخفیانه قاتل در ترکیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در مهر ماه سال ۱۳۹۹  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک قتل عمد در یکی از محلات شهر اصفهان  و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی ۲۸ ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر دو ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و  قاتل نیز قبل از حضور ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از ۳ سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستان های استان مخفی شده است.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری با مقتول دانست خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x