اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

تبریک فرمانده قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت به مناسبت عید سعید غدیر

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی عید سعید غدیر را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش شیوا انصاری مسول روابط عمومی وارتباطات قرارگاه شهدای کارگری شهیدسردارمحمد کاظم زاده ابوالفضل فتحی نسب پیام عید سعید غدیر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«منْ کنْت موْلاه، فهذا علىٌّ موْلاه»واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) در شکل و قالب امامت و ولایت علی(ع) می باشد.غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (ع) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است، عید عدالت و رهبری، عید انسانیت و کمال است.غدیر فلسفه نبوت و رسالت حضرت آدم (ع) تا حضرت خاتم (ص) است. غدیر معنا را در معنا تفسیر می کند و خلقت را هویت می بخشد، نهایتاً غدیر کربلا را تفسیر و معنا می کند، غدیر سرچشمه جوشان ولایت است.

اینجانب ابوالفضل فتحی نسب فرا رسیدن عید بزرگ سعید غدیرخم، عید تداوم رسالت و تجدید بیعت دوباره مسلمانان، مومنین و دین مداران با نبی مکرم اسلام(ص) و جانشین ایشان حضرت علی(ع) وائمه اطهار(ع)؛ را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مسئولین خدمتگزار نظام مقدس و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و امیدوارم همه ما با قدرشناسی درست از نعمت ولایت و همچنین درک ارزش بالای داشتن ولایت فقیه که در استمرار ولایت امیرالمومنین(ع) میباشد، در تمامی ابعاد زندگی عدالت، آزادگی، وحدت و ولایتمداری را سر لوحه امور قرار دهیم و متمسکین راستین راه امامت و ولایت باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x