اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

تبریک مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت هفته ولایت وعید سعید غدیر

حسین فسائی درپیامی فرارسیدن هفته ولایت و عید سعید غدیر را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اساتید بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور حسین فسائی پیام تبریک هفته ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است. غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است.

غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم. این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است.

و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم .

اینجانب حسین فسائی ضمن گرامیداشت هفته ولایت، فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به خدمت حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و نیز کلیه مدیران، و اساتید بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همگان عاقبت به خیری، کامیابی و سلامتی را خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x